VISITOR

Monday, February 28, 2011

entry untuk SAYANG SAYA :)

siapa sayang saya neh? *wingg~wingg~wingg* sayang saya MAK dengan BAPAK, NUR FAHIMA ABDUL RAHMAN dan AZWAN YASAK kalian diminta bertenang yaa, kalian tetap dihati dan always saya sayang <33 . Tapi sayang kali neh, saya pun always sayang : ) tadi tengah sibuk nak mengepoh, dengar suara sayang saya ni, beli karipap kat akak KB(ketua blok) .

'akak, karipap lain ada tak?' 

suara si comel da berbunyikan..heee   Si comel sayang sedang lapar tahap gaban la kan tuu :) pastu ada la si bestfriend kepada sayang saya neh berkata 

'dia semput taw mai, da bagi gas pun tak jalan * gas ke name dia? sumpah tak tawu! main pakai bubuh je kan, :) ala bende yang budak-budak semput dok sedut tu kan...huhu..sian sayang saya <33* 

tengok awak pun tercungap-cungap sayang! tapee awak tetap dalam doa saya taw... :)
SAYANG <3

terima kasih banyak tolong saya taw, dan jugak tentang belog cabuk neh... 
terima kasih taw masih lagi nak amek tawu tentang saya dan masalah saya..

TERIMA KASIH AMAEYNA CHIK RUS <3

*tak dapat nak pos gambar awk :(*




2 comments:

  1. i love you ketat umairahmuhamad :) swear i do !!

    ReplyDelete