VISITOR

Tuesday, March 1, 2011

Bermula la satu kisah dimana time aku membelog antry neh mood aku sangat la zero dan tension mula sebati dengan aku.... Yaaa, mereka semakin sebati kerana bole dikatakan tiap-tiap minggu aku sangat la tension dan teramat la tension.. Sangat bekerjasamakan antara tension dan aku sehingga makin hari makin serasi kami =_=

DAMM!!!

Tadi baru je abis test marketing dengan kuiz account! Bertambah la rasa tension! Sumpah time jawab tadi rasa diri amat la BODOH !  Tak tawu kenapa, even GulaHati da tenangkan pun tetap rasa camtu gak..

YA ALLAH!

Nasib baik la ada belog cabuk neh untuk lepaskan segala rasa kan... even mood zero sezeronya tapi tetap nak meluahkan...  :( 
Rasa nak menangis sangat ! Ouh! Emosi ape la seyh buat aku camnikan ! 
Tapee... Tapee, aku oke :)

Hope esok bawa ketenangan !

AMIN

:'(


1 comment:

  1. chil ouh dearr<3
    aku pun tga rasa down sanadd==. i need you by my side==

    ReplyDelete