VISITOR

Sunday, October 10, 2010

da beli daaaa...

lapppy? Yes... tu la nak story ni.. Lappy or name saintifik dia LAPTOP telah dibeli.. ;)
tapi dalam heppy, ada sedih jugak sebab secara jujurnye aku memang da bankrupt,  but
nak say thanks sangat sangat kat my best best friend, NUR FAHIMA ABDUL RAHMAN ;)
Thanks yaa dear.. best sangat kan..kan..kan.. lappyy kita SAMA! exactly same! yeeahh!
sampai laahh ni rasa tak nak tekan key ni kuat-kuat..haha! sayang la seyh nak kasar-kasar :D
dia punye price ada la RM2++++... standard la kowtttt...  Finally, apa yang selama ni aku
dok sibuk kumpul duit dapat jugak...  Thanks kat mak dan bapak jugak sebab sudi tong-tong duit nak bagi beli.... Tapi tape saya hanya menggunakan duit kamu 2ratt sajeee :)  So, here the some gambar yang dapat di snap :)
ni laaa dia lappy :)

thanks lakshman :)
niii, some of barang yang aku beli
 
So, pape pun aku memang puas ati sangat...
see you on the next post :)







No comments:

Post a Comment