VISITOR

Friday, October 1, 2010

FIRST POST ;)

hyeep ;))... sebenarnye tak berapa nak first post la sebab before ni pun penah post jugak tapi tak dapat nak publish kan pown... haha! jadi dua kali aku KONON-KONONnyer publish, rupa-rupanye aku dok sorang jee baca... haha! bajek + yeye kan..kan..kan.. haha! biase laaa tu budak baru kuar gua kan...haha!

okey...okey... sekarang bab-bab kutuk diri aku da tamat :) ( cover bengang : D) Now, nak story sikit je hal aku... name penuh aku yang termaktub dalam ic dan jugak surat beranak ialah Nur Umairah Muhamad... umur aku baru 18 tahun so bab kata abang aku, budak-budak agas lagi...haha! siot bole tahan kan...haha! tapi tape aku rilek jeee...(yeye lagi~ haha!) aku memang suka ketawa, kira habit laaa.. jadi if dalam sehari aku tak ketawa memang aku mampuusss.... So sebab tu time aku tulis niii... asik nak buat haha jeee.... haha! (tengok tuu buat lagi...haha!) Memang tak bole nak ubah, jadi dak-dak jangan nganjing-nganjing aku ehh... ;)
Aku ni masih lagi SINGLE AND AVAILABLE (oouuppss! tertekan caps lock pulak,,, haha! jap..jap nak turn off kan caps lock jap) Okey, sekarang kembali normal...haha! Apee lagi nak tawu? da laa cukup-cukup la dulu ehhh... intro sikit-sikit nanti korang cuak punye dapat tawu aku sape..(yeye~~) Wokeyh dehh... Bye..! :) Glad to know u guys...........

No comments:

Post a Comment