VISITOR

Sunday, November 7, 2010

DIA pergi mana?

last awak call saya malam khamis

Petang tu awak cakap ada game badminton

Awak pergi dengan kawan-kawan awak

sebelum awak pergi awak call saya,awak cakap...

'you, i nak pergi game badminton dengan kawan-kawan ni, nanti malam i da balik kita message eh'

dengan agak sukacitanya saya jawab

'ouh..ok..ok..im wait for u eh...take care yaaa'


*MALAM TIBA*

saya tunggu awak message...
pukul 8: tunggu awak
pukul 9 : tunggu awak lagi..


saya hampir-hampir nak marah awak....

pukul 10 : handphone saya bunyi

cepat-cepat saya lari

YAA! AWAK CALL!

'Assalamualaikum, umairah ada tak?'

awak masih nak gurau kan..tapi...tapee..
sumpah tak marah awak langsung saya tau , saya bukan siapa-siapa kat awak..

saya jawab dengan bergurau jugak

'Da call no umairah mestilah umairah ada...apee laaa'

awak ketawa....lama sangat tak dengar suara tu...

awak cakap lagi..agak sedih bila awak cakap ni..

'you sorry eh..malam ni rasa tak dapat message la...penat sangat ni...tadi kan main badminton.. i menang tau...huhu'

tak message?  ):
tak apeee..sumpah saya okey... ):

'penat eh? ouh...tapee..tapee..next time pun bole message kan.. pegi la rest,tido..'
*sangat-sangat tak jujur*

'Okey...sorry eh... pape pun thanks eh..byee..nyteess'

'byeee...nyteess too'

*SIANG TIBA*

tengah hari tu kawan saya, Byha text..
textnya berbunyi begini...

'mai, mai kat mana? byha rindu sangat dengan mai...jumpe jom?'

sesungguhnya heppy sangat
hampir 4 bulan tak jumpe...atau lebih kot..

saya reply

'yeeaah! okey dear...lagipun hari ni eyma balik...so petang esok jumpe la... kat mana? pukul bape?'

byha reply

'esok pukul 3 byha ambik mai...byha drive..ada abyll,eyma sekali'

ouh! sumpah! takk sabar sangat jumpe kalian!
*sambil meloncat keriangan,sampai mak sound "GILA EHH?"*


*MALAM TIBA LAGI*

malam tu saya tunggu awak message lagi..
tapi...

tapi...

hampa...

ya...tak patut...

tak patut sangat tunggu message awak...

tapi saya tak nak putus asa...

tapee..esok saya tunggu lagi ehh...

maaf kalau awak tak sukee..

maaf sangat...

*SIANG TIBA LAGI*

petang tu saya siap-siap
kan saya nak keluar dengan  byha, abyll,eyma

masa tengah siap-siap

saya fikir awak..... T___T

saya terus message awak
saya cakap

'you. i nak pergi jusco jap dengan kawan i...tapee kan..?'

tapi sedih...

awak tak balas pun..

tak respon pun...

kenapa...? ):


*MALAM LAGI AKHIRNYA*

sepanjang keluar dengan kawan saya

kejap-kejap tengok handphone

kejap-kejap tengok handphone...

last-last saya penggang handphone

takot awak message....

nanti lambat pulak saya balas...

tapi...

kenapa tetap hampa..


hmmmmmmmmm


sampai je rumah pukul 10 malam

saya masuk bilik terus call no awak...

sumpah...

saya nak tau tentang awak..!


*tuutt tuuuttt, tuuut tuuut*

ada orang angkat...

yeaah!

tapi..

kenapa suara awak lain...?

tak!

itu bukan awak!

orang tu cakap

'hah..hello..ni abang dia ni.. sekarang family kitorang ada problem sikit ni.. nanti saya pesan dengan dia call awak balik eh'
terkejut
besar sangat ke masalah tu..?

kenapa sampai susah nak angkat call dengan reply message saya?

ape lagi yang saya patut jawab?
nope....
ni jela yang keluar.....

'ouh..tape la kalau macam tuu.. terima kasih.. Assalamualaikum'


kalian, masuk hari ni da 3 hari dia tak contact saya...

mana dia pergi sebenarnya..?

saya cuba lagi call dia tapi...

tak ada answer...

saya message lagi tapi...

tak reply..

sumpah! dia tak pernah macam ni...

saya takut kalau ada ape-ape jadi...

saya risau..

saya ada no mak dia, tapi patut sangat ke saya call mak dia..?

saya tak tau...buntu sangat...

Ya Allah..... ):






No comments:

Post a Comment