VISITOR

Tuesday, November 23, 2010

KING sakit ):

da lame sangat nak entry bende ni tapi baru  ni berkesempatan
segala kesulitan amat la dikesali
o_O

ok...sekarang jom gosip 
n_n

sebenarnya tak de gosip pown cume nak ngadu sikit tentang my beloved KING

masuk hari ni da 5 hari sayang saya ni sakit
tak nak makan, tak nak minum, juga tak nak makan ubat

tak tawu punca dia ape, tibe-tibe je...

sayang saya semakin kurus! ouh!
sadis sangat kalau tengok keadaan dia!
tak sanggup!

mari sayang tunjuk sikit kamu da kurus
tak comel sudaaa T__T


dia hanya menghabiskan masa dengan tidur je
sampai taik mata da seguni da oleh itu pagi-pagi keje saya bersihkan 
*geli-geli*

menurut En.Bapak kemungkinan besar dia mengalami FOOD POISONING
pelbagai rawatan da cube diberi dari segi perubatan moden mahupun tradisional tapi hampeh!

teringat masa zaman sayang saya kecik-kecik
aduh! comel sangaattt!

nak tengok jugak tak?

joomm!

rindu saat dan ketika ini ):

sayang cepat-cepat sembuh ya

dan pada siapa yang membaca entry ni diharap la sangat korang mendoakan sayang saya ni
=_=

akhirnya tuan punye blog nak mempublishkan gambarnya jugak tanda sedih
):



terima kasih kerana membaca, sekian :)

No comments:

Post a Comment